מסיבת סיום לחופשה הגדולה

החופש הגדול מתקרב לסופו, ובקרוב אתם מתחילים שנת לימודים חדשה. זה הזמן להתחיל לתכנן כיצד תרצו לחגוג את סיום החופש. אז הנה כמה רעיונות…

מסיבת קומזיץ
מה יכול להיות כיף יותר מלשבת עם חברים מסביב למדורה?  כל מה שצריך זה לחפש חורשה קרוב לבית שבה מותר להדליק אש, ולאסוף עצים יבשים או כרשים מהשכונה. מסביב למדורה אפשר לנגן ולשיר שירים אהובים, או לשחק משחקי חברה כגון "אמת או חובה". אפשר גם להזמין למסיבה מדריך מ"שומרי הגן" אשר ילמד אתכם כיצד להדליק אש ללא גפרורים או כיצד לזהות עקבות של בעלי-חיים ביער.

מסיבת מים
עם סוף הקיץ מגיע גם סוף עונת הרחצה בים ולכן מתאים לחגוג את סיום החופש הגדול במסיבת מים. ניתן לערוך מסיבה על חוף הים, מסיבה בברכה או בפרק מים. רק אל תשכחו להביא בגדי ים. ככיבוד אפשר להביא שפע של פרות קיץ- גם מהם צריך להספיק ליהנות כמה שיותר, לפני שהעונה נגמרת. אם המסיבה בחוף הים, תוכלו לערוך תחרות בניית ארמונות ופסלים מחול. אם אתם לא גרים קרוב לים, אולי תוכלו למצוא מעיין שמתאים למסיבת מים. כמובן, כל מקום בטבע שבו אתם חוגגים נסו להשאיר את המקום נקי יותר משמצאתם אותו.

מסיבת תחפושות
מתחשק לכם לערב אחד להיות שודד ים, ספידרמן, נסיכה או מגלת עתידות? לא צריך לחכות עד פורים כדי להתחפש. בערב זה גם את יכולה להיות שודד ים או סמוראי וגם אתה יכול להיות רקדנית בלט או מכשפה. מסיבת תחפושות הולכת טוב יחד עם מסיבת ריקודים, ואפשר לערוך אותה בבית או בחוץ. הכי כיף לא לקנות תחפושת מוכנה, אלא להכין בעצמכם. נראה מי מהחברים מצליח להיות יצירתי יותר…אפשר גם לארגן ארגז תחפושות ופינת איפור עבור מי שהגיע לא מחופש למסיבה. אם מתחשק לכם, תוכלו גם להחליף ביניכם תחפושות באמצע המסיבה.

מסיבת פיג'מות
תוכלו להזמין קבוצה של כמה חברים לבלות יחד את הלילה בבית. אפשר לשתף חוויות שעברו עליכם בחופש, להכין פופקורן ולצפות יחד בסרט או לשחק משחקי חברה עד מאוחר בלילה. מתאים גם כ"מסיבת בנות" או "מסיבת בנים".

חפש את המטמון
בקשו עזרה מההורים או מהאחים הגדולים בהכנת כתב חידה. כמובן, תזכירו להם לשים בסוף המסלול הפתעה "שווה" במיוחד. הכי כיף אם שתי הקבוצות זוכות, ואף אחד לא מתאכזב.

מסיבה עם מפעיל
אם רוצים להפוך מסיבה ליותר מעניינת, אפשר להזמין הפעלות לילדים. תוכלו להזמין קוסם, DJ מקצועי, אמני קרקס, מופע סטנד-אפ, סדנאות שונות (כגון סדנת בישול), רקדנ/ית, אמן טלפתיה ועוד. כמובן, כשאתם מחליטים להזמין מפעיל מקצועי תצטרכו לקחת בחשבון את ההוצאה הכספית. כדאי לבדוק גם אם לאחד ההורים או לחבר משפחה יש כשרון מסוים ויכול לשמש כ"מפעיל" במסיבה.
פסטיבלים
אם אתם לא רוצים לארגן מסיבה בעצמכם, יש מי שכבר חשב איך למלא לכם את הימים האחרונים של החופש הגדול. בכל שנה מתקיימים פסטיבלים שונים ברחבי הארץ, לקראת סוף החופש הגדול. למשל: פסטיבל סוף הקיץ בירושלים (ברחבת תאטרון ירושלים), פסטיבל תאטרון רחוב בבת-ים, פסטיבל מוזיקה ישראלית בערד ועוד. כדאי לעקוב אחרי הפרסומים ולבדוק מה קורה השנה באזור המגורים שלכם.

כתב: רוני כצמן

הדפס

About Author

Fotkids

פורקידס- אתר דפי צביעה לכל המשפחה

Related posts

טיפים לתכנון ועיצוב גני ילדים

כשאנחנו כהורים הולכים לבחור גן מה אנחנו בודקים? מה אנו מחפשים? למה אנחנו מצפים? בכניסה  לגן אנו בודקים את החוויה. למעשה אנחנו חשים את האווירה את הנעשה סביב. ומה שרואות עינינו ניספג ויוצר חוויה. חיובית או שלילית. תכנון נכון ועיצוב הגן בצורה נכונה – ייתן את...

קרא עוד

איך תתכננו טיול לאירופה

טיול משפחתי לחו"ל הוא חוויה שזוכרים לכל החיים – ההכנות, הטיסה, ההגעה ליעד, האתרים וההרפתקאות, וכל זה בדרך כלל בפרק זמן קצר! אם אתם עומדים בפני חופשה וטיול משפחתי באירופה, כדאי שתיקחו חלק גם בתכנון ובהכנות! האם אתם מעדיפים לצאת במסגרת טיול מאורגן בקבוצה או למצוא...

קרא עוד

למידה מחוץ לכיתה

ללמוד בחצר – מתאים לכם? תארו לכם בית ספר שחלק ניכר מהשיעורים בו מועברים בחוץ? מתחת לעץ או על הדשא? תארו לכם שבמקום בכיתה מתרחשים הלימודים בתוך גינה או לצידה? נדמה, כי לא הייתם יכולים לסרב להצעה מפתה שכזו. תודו! אז נכון, תאלצו לותר על המזגן...

קרא עוד